شرکت سفرهای علیبابا، فعال پیشرو در حوزه گردشگری، موفق به ثبت رکورد تازهای در فروش آنلاین شد. به گزارش روابطعمومی این شرکت، در هفتههای پایانی بهمن ۱۴۰۲، علیبابا توانست به عددی جدید و خیرهکننده در فروش دست یابد.
براساس آماری که علیبابا منتشر کرده است، در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، این شرکت با ثبت ۲ سفارش در هر ثانیه، رکورد قبلی خود را که ۱.۳ سفارش در ثانیه بود، جابهجا کرد.
آرش خسرویان، معاون بازاریابی علیبابا، درباره این موفقیت میگوید: «ما رشد قابلتوجهی نسبت به رکورد قبلی خود داشتهایم. البته باید به این نکته توجه کرد که همچنان بخش بزرگی از بازار گردشگری، مانند پروازهای خارجی، به صورت آفلاین مدیریت میشود و حدود ۷۰ درصد از این بازار هنوز از سیستمهای سنتی استفاده میکند. با این حال، این رکورد جدید اهمیت ویژهای برای ما دارد؛ چرا که نشاندهنده رشد فزاینده علاقه کاربران به خرید آنلاین خدمات گردشگری است. امکانات پلتفرمهای آنلاین و تغییرات فرهنگی در الگوهای خرید، به این تغییرات سرعت بخشیده است.»
تمرکز بر بهبود خدمات و تجربه مشتری خسرویان همچنین به تأثیر این رکورد بر رشد کسبوکار علیبابا اشاره کرد و گفت: «با اینکه هدف اصلی ما ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد تجربهای متفاوت از سفر برای مشتریانمان است، اما ثبت این رکوردهای کمی نیز بسیار ارزشمند است. این موفقیت، نتیجه تلاش مستمر تمام اعضای تیم علیبابا و اعتماد مشتریان به ما است. ما همچنان بر این باوریم که رشد کیفی خدمات باید همراه با رشد کمی ادامه یابد، همانطور که از ابتدای کارمان به این اصل پایبند بودهایم.»
شرکت علیبابا که در آستانه دهمین سال فعالیت خود قرار دارد، با تثبیت جایگاه خود به عنوان رهبر بازار گردشگری آنلاین، برای چندمین بار موفق به ثبت رکوردی جدید در فروش آنلاین خدمات گردشگری شده و همچنان به رشد خود ادامه میدهد.