شرکت سفرهای علی بابا، فعال پیشرو در حوزه گردشگری، موفق به ثبت رکورد تازه ای در فروش آنلاین شد. به گزارش روابط عمومی این شرکت، در هفته های پایانی بهمن ۱۴۰۲، علی بابا توانست به عددی جدید و خیره کننده در فروش دست یابد.
براساس آماری که علی بابا منتشر کرده است، در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، این شرکت با ثبت ۲ سفارش در هر ثانیه، رکورد قبلی خود را که ۱.۳ سفارش در ثانیه بود، جابه جا کرد.
آرش خسرویان، معاون بازاریابی علی بابا، درباره این موفقیت می گوید: «ما رشد قابل توجهی نسبت به رکورد قبلی خود داشته ایم. البته باید به این نکته توجه کرد که همچنان بخش بزرگی از بازار گردشگری، مانند پروازهای خارجی، به صورت آفلاین مدیریت می شود و حدود ۷۰ درصد از این بازار هنوز از سیستم های سنتی استفاده می کند. با این حال، این رکورد جدید اهمیت ویژه ای برای ما دارد؛ چرا که نشان دهنده رشد فزاینده علاقه کاربران به خرید آنلاین خدمات گردشگری است. امکانات پلتفرم های آنلاین و تغییرات فرهنگی در الگوهای خرید، به این تغییرات سرعت بخشیده است.»
تمرکز بر بهبود خدمات و تجربه مشتری خسرویان همچنین به تأثیر این رکورد بر رشد کسب وکار علی بابا اشاره کرد و گفت: «با اینکه هدف اصلی ما ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد تجربه ای متفاوت از سفر برای مشتریان مان است، اما ثبت این رکوردهای کمی نیز بسیار ارزشمند است. این موفقیت، نتیجه تلاش مستمر تمام اعضای تیم علی بابا و اعتماد مشتریان به ما است. ما همچنان بر این باوریم که رشد کیفی خدمات باید همراه با رشد کمی ادامه یابد، همان طور که از ابتدای کارمان به این اصل پایبند بوده ایم.»
شرکت علی بابا که در آستانه دهمین سال فعالیت خود قرار دارد، با تثبیت جایگاه خود به عنوان رهبر بازار گردشگری آنلاین، برای چندمین بار موفق به ثبت رکوردی جدید در فروش آنلاین خدمات گردشگری شده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد.